onsdag, juni 20, 2007

Självklart...

Är sjuk igen. Fick lämna jobbet i måndags ännu en gång. Har ont i halsen, är täppt i näsan, har dundrande huvudvärk och får rejäla host-attacker (känns som lungorna är på väg upp varje gång jag hostar). Ett tag trodde jag att jag även hade feber, men då jag inte har någon termometer så kunde det inte bekräftas och det gick över ganska snabbt. Igår började halsen kännas mycket bättre och jag hade ingen huvudvärk + att jag hostade mindre så jag trodde jag kunde ta mig tillbaka till jobbet typ i morgon, men i morse när jag vaknade så var huvudvärken och hostandet värre än förut och halsen var öm igen.

Mina myggbett har nästan läkt helt och jag var på mycket bättre humör tills i går kväll då jag fick den korkade iden att släppa ut Lego ett tag. När han kom in igen så hade han lite sällskap med sig. Jag såg två mygg. En dog innan den hann äta upp mig och den andra hann ge mig två myggbett på foten innan jag krossade den. Tyvärr så hade jag sett fel. Det måste ha kommit in fler mygg för i morse hade jag flera myggbett på armarna och ett på näsan också. Tog en tablett och smörjde in direkt så att de inte han bli allt för kliade. Tyvärr hann jag klia på ett bett under natten då det har blivit enormt medan de andra har vanlig storlek.

Nu ska jag sitta och njuta av mitt internet som förtillfället är tillbaka. Egentligen kom det tillbaka igår, men då var det något fel för jag kunde bara komma in på startsidan (googel) och söka, men jag kunde inte gå in på några andra sidor + att Messenger vägrade låta mig logga in. Även andra Indternet frågram krånglade som tex Last.fm-spelaren.

Inga kommentarer: