fredag, juni 29, 2007

Nya skor...

Jag är i stort behov av nya skor. Jag har två par gympadojjor och båda är förstörda. Ett par stinker, är ner blodade, läcker in vatten vid blötväder osv. Det andra paret som är mina favoriter håller bokstavligen på att falla i bitar och båda skorna är lika illa:

Sulan håller på att lossna

Så fort min lön kommer nästa gång så är det skor som köps. Den här gången blir det troligt att jag går till en sportaffär och köper dem (även om de blir ganska dyrt). De kanske håller bättre då och då tjänar jag ju på det.

Funderar starkt på att byta Bredbandsleverantör. Problemet är ju i fall Adamo har rätt och det inte är deras fel att jag inte har internet så är ju risken att jag har samma problem med det andra företaget också.

1 kommentar:

Susanna sa...

Dina gymmpadojjor är ungefär i samma skick som mina sandaler *flin*