tisdag, juni 26, 2007

Dumma skrothög...

Vad roligt Internet jag har just nu verkar det som. Det fungerar endast ett par timmar per dag och brukar gå igång ca 22.00 och försvinna 05.00. Idag har det dock fungerat lite bättre. Det var borta i morse när jag steg upp och drog till jobbet och var tillbaka när jag kom hem. Det försvann ett par timmar strax efter att jag kommit hem, men har dykt upp igen.

Legolas har varit tjurig och elak de senaste dagarna. Han envisas med att gå på de "förbjudna zonerna" (ett par områden i min lägenhet som ska vara kattfria som tex: DVD-spelaren, skrivbordet, TV/matbordet osv) och härom dagen hade han ner mitt nyligen inköpta vinglas i golvet och vinglas är inte särskilt tåliga så det var glasskärvor över hela golvet.

Jag är vikarie den här veckan och gårdagen och idag har varit skit-jobbiga. Började dagarna med att byggstäda uppe vid gamla kårhuset vid högskolan och det är inte det lättaste när byggjobbarna fortfarande håller på att jobba. Sen har jag städat på apoteket vid lasarettet och idag skulle jag även ha städat på britsarvsgården, men det blev så sent att jag fick hoppa över det och ta det i morgon i stället. Kommer bli mycket lättare då. Imorgon har jag bara apoteket lasarettet och sen dagens jobb på britsarvsgården.

Inga kommentarer: