måndag, april 02, 2007

Gääääsp...

Idag fick jag nästan ledigt från att jobba. Inte föränn 15.35 ringde Annette och bad mig att ta mig upp till Apoteket vid lasarettet för att ingen hade städat där idag. Först ville hon att jag slulle vara där 16.00, men det sa jag direkt att var omöjligt för först behövde jag byta om och så skulle det ta ett tag att gå upp dit. Hann dock dit till 16.15, men då det fanns väldigt få moppgarn så gjorde jag bara det viktigaste (toaletterna, köket och tömde papperskorgar). Tar resten imorgon bitti när jag ska vara där 7.15.

Mitt internet krånglar fortfarande. Börjar bli riktigt trött och irriterad över det.

Anledningen till att jag fortfarande sover på soffan är att Murre kissade på min madrass ett par gånger innan han blev avlivad och då använde jag vinäger och använde det även när Lego kissade där första gången. Nu luktar den av både kiss och vinäger och det gör att jag inte kan sova i den. Ska köpa en ny madrass när jag har råd. Fast egentligen behöver jag ingen säng. Om jag införskaffar en lite nyare och skönare soffa så kommer jag ändå tillbringa mycket tid där då jag tittar på TV, läser eller äter. Och mycket av det jag ser på TV kommer på kvällen innan jag går och lägger mig. Min sömnrutin har blivit bättre sen jag började sova på soffan. Jag släcker bara lampan på bordet när programmet är slut och sen är det bara att sova.

Det var allt för denna gång. Nu ska jag sitta här och sura över att hockeyn tog bort CSI på kanal5.

Inga kommentarer: