onsdag, april 25, 2007

Den är stukad...

Ringde idag till VC och berättade vad som hänt och hur foten kändes osv och sköterskan kom fram till att det är en stukning, men att jag behöver endast linda in den och försöka gå som vanligt. Hon sa även att det kommer att göra ont ett tag. Idag kändes den lite bättre då den inte var lika svullen, men det var jobbigt att städa. Tyvärr så kunde jag inte byta med någon utan jag är kvar på samma ställen. Imorgon ska jag dock inte till Högskolan. Jag ska istället till Dos-apoteket eftersom jag har gjort renrumsstädning och sen är det CityGross på kvällen igen. Hoppas att det går bättre nästa gång än det gått hittills. Sen får jag äntligen lite semester då jag åker till E-tuna på Fredagsmorgonen.

Dags för mat och sömn igen. God natt!

Inga kommentarer: