måndag, april 16, 2007

Aj då...

Jag börjar bli lite orolig över mitt myggbett på benet. Jag misstänker att jag har kliat sönder det i sömnen och att det har blivit inflamerat eller liknande för det svider och bränns nu + att det ser inte bra ut.

Döm själva:

Det är stort, runt, knallrött med något skit i mitten.

Har köpt tågbiljetterna nu. Åker ca 7.30 (7.26 för att vara exakt) den 27/4 och kommer då till E-tuna 10.07 (om tåget är i tid). Sen åker jag hem på söndagskvällen vid 19.53 och är i Falun vid 22.28. Sen börjar jag jobba runt 7.00 på måndagen.

Gud vad härligt det var att köpa mat idag. Och äta mat idag. Nu ska jag bara till macken och ta ut pengar till vetrinären och bussresan och sen är det bara att genomlida natten med en gallskrikande katt som inte får äta. Byebye...

Inga kommentarer: