måndag, april 09, 2007

En vecka kvar...

Om exakt en vecka får jag min första lön. Synd nog är det faktum att jag skulle behöva dem nu då jag är pank. Tur nog så ska jag få 36.50 av Lisas mamma i morgon. Det hade varit bättre om jag fått allt hon är skyldig, men det är bättre med lite än inget. Hoppas att jag slipper arbeta den här veckan då jag inte har råd att köpa lunch.

Sanna bad migm vara fadder åt Vidar på dopet. Det betyder att jag ännu en gång kommer att stå längst fram i kyrkan. Jag slulle aldrig själv be om att få bli det, men det är ju en ära när någon frågar.

Håller på att kolla tågtider till E-tuna. Funderar på att ta en av de tidigaste tågen på morgonen på Fredagen och sen ta en av de senaste tågen på söndagen eller måndagen (beror helt på jobbet och Lisa). Eftersom Legolas ska till vetrinären så fort jag fått min lön och soc-bidrag så vill jag att Lisa tittar till han då och då medan jag är borta.

Inga kommentarer: