torsdag, december 07, 2006

Tiden går sakta...

Varför kan det inte vara jul nu? Jag är nyfiken på mina julklappar och så vill jag bort från Falun ett tag. Fick ännu ett paket från mamma igår. Första paketet kan man gissa sig till vad det kan vara tack vare formen, men det som kom igår går det inte att gissa på. Hur ska jag klara av att vänta i ett par veckor till?

På måndag börjar min praktik på Samhall. Ska vara där 11 - 22 dec och sen 23 dec går tåget till E-tuna 7.32. Man får bra träning i att komma upp i tid. Måste börja stiga upp 5.00 på mornarna för att hinna till praktiken. Vilket betyder att jag ska genom skogen mitt i natten.

Mitt Internet krånglar. Ibland kan det vara nere i flera timmar. Ringde till Adamo idag från folkuniversitetet för att jag inte haft internet i ett par dagar och de kunde inte hjälpa mig för att jag inte var hemma så jag skulle ringa tillbaka när jag kom hem. Självklart är internet igång då så att jag inte behöver ringa. Men han sa att jag kunde ringa deras 020-nummer så akulle det inte dras en massa pengar från min mobil, så nästa gång internet försvinner så ringer jag direkt.

Nä, nu ska jag lägga mig ner ett tag för jag börjar se dubbelt pga min huvudvärk. Troligen beror huvudvärken på att jag äter dåligt, men det kan jag inte göra så mycket åt. Skafferiet, kylen, frysen, plånboken och bankkontot har något gemensamt: De är alla tomma. Har skickat in för mitt aktivitetsstöd och jag hoppas och ber att pengarna dyker upp i morgon eller i början av nästa vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

I just wish you were here so that I can look after you!!!
Good girl, for holding out on the presents.
Is it safe to walk through the forest in the dark? It's not recommended in Britain that ANY single people do that let alone girls.
Take care!