fredag, december 15, 2006

Äntligen pengar...

Fick äntligen mitt aktivitetsstöd. Tyvärr så har jag inte stor nytta av det eftersom Pappa vill ha sina 200 kr, Jens vill ha sina 200 kr och Sanna tiggde till sig 300 kr. Tänkte dock fråga Elli eller Jens om någon av dem kan tänka sig att vänta på mitt socbidrag som jag ska försöka fixa senare idag.

Jag är så himla trött. Vill inte göra annat än att gå och sova, men det skulle nog inte ge mig några plus-poäng av dem på praktiken om jag inte dök upp. Det är ett ganska ok jobb då det är ganska lätt, men ändå. Det kunde börja lite senare på dagen.

Helt otroligt att det snart är jul. Vi har plus-grader och ingen snö så långt ögat kan nå. Jag klagar inte då jag avskyr vintern, men lite mer färg kunde det vara.

Skriver mer i helgen när jag är lite piggare. Just nu håller jag på att somna i frukosten.

Inga kommentarer: