tisdag, december 26, 2006

Jul...

Nu är julen förbi och jag är hemma i Falun igen. Det var riktigt roligt roligt nere i E-tuna och nästan hela familjen var där på Julafton. Det var bara Jesper, Emma och Ida som inte kunde komma. Julmaten var riktigt god och mättande, Kalle Anka var lika rolig som alltid jag fick flera bra julklappar.

  • En NOKIA 3200 (kameramobiltelefon)
  • Riskokare (Kan inte koka ris på vanligt sätt)
  • Ett 500-bitars puzzel från WWF (Hade beställt det av Pau)
  • Red Dwarf säsong 3 (har redan säsong 1 & 2)
  • Elektroniskt Sudoku-spel (Bra att ha när man reser)
  • Ett lipsyl med en "Tigger"-nyckelring (Jag gillar Tiger från Nalle Puh)
Legolas var något sur på mig när jag kom hem igår. Han morrade och fräste åt mig så fort jag försökte komma nära, sen blev han igel och vägrade låta mig vara själv. Vart jag än gick så var han där och så fort jag satte mig ner så var han i famnen. Nu har han blivit sig själv igen, men fortfarande ganska kelig av sig.

Inga kommentarer: