tisdag, januari 08, 2008

Wohooo!!!

Fick ett mail idag från Jafa-städteknik i E-tuna där de bad mig ringa dem angående en ledig tim-anställning. Självklart ringde jagdem (är ju inte korkad) och hon jag pratade med berättade att 15 januari slutar en tjej hos dem och att de hittade mina papper från ett tidigare tillfälle när jagsökt jobb hos dem. Då jag berättade att jag för tillfället befinner mig i Falun och inte kommer troligen komma ner till E-tuna föränn i slutet av februari (kan ske tidigare) så fick jag svaret att det inte var helt akut att jag började direkt. Hon vill att jag ringer eller kommer förbi deraslokaler närjag nästagång är nere. Plus att jag håller på att fixa ihop lite papper som de på vattenpalatset i E-tuna vill ha angående jobb där. Känns skönt med lite goda nyheter.

Pappa har varit och tittat på en lägenhet åt mig. Ska få intresseanmälan skickad till mig så snart har jag kanske även någonstans att bo.

Jag har stukat foten. Trampade snett i mina "nya" skor som jag fått av Sanna. Det skedde i fredags och idag var jag på VC och fick en stödstrumpa som jag ska ha dagtid. Fick veta att det finns en risk att jag kommer ha ont i flera veckor. Men stödstrumpan hjälper. Känns mycket lättare att gå med den. Oroa er inte... Jag kommer inte att använda det som ursäkt för att slippa packa ihop lägenheten. Håller på att fixa det.

Just ja... Lovade att skriva vad jag fått i julklapp:
  1. En "Bouncy Tigger" (Tiger från Nalle Puh)
  2. En ask med choklad
  3. Pengar
  4. En trisslott (tyvärr en nit-lott)
  5. Presentkort på 150 kr till Stadium
  6. Ett glas med "Tigger"
  7. En dator-mus
  8. De sex första Harry Potter böckerna på engelska
Ber så mycket om ursäkt om jag glömt något. Minnet är verkligen inte bra...

Inga kommentarer: