torsdag, januari 03, 2008

Pinsamt...

Har nu kommit hem igen efter julen hos familjen. Tågresan gick bra förutom att vi blev stående i Avesta Krylbo lite för länge så vi blev försenade och det var för mycket folk på tåget. Var nug tur att Lego inte följde med hem. Resan hade nog blivit ganska jobbig då. Hade inte haft plats att ställa honom någonstans.

Som ni kanske märker så skriver jag detta mitt i natten. Mycket av det beror faktiskt på Legolas. Utan honom i lägenheten är det så tyst och ensamt så jag kan inte somna. Att något så litet kan ha så stor inverkan.

Nåja... Om ett par månader ser jag han igen och han har det bra i E-tuna där han kan busa med Ko-Ko, Selphie, Shadow och kanske tom Jalidie.

Nää... Nu ska jag försöka sova. Har mycket att göra idag.

1 kommentar:

Zack sa...

Long time no see, hur är det med dig?

Hoppas allt är OK.

Här kommer det lite jobb iaf.

Du är utmanad i min blogg, lite nytt, lite annorlunda, helt enkelt utmaning för människor med smak!
http://cityoftheday.blogg.se/1199773229_min_musik__din_musik.html

//Zack