måndag, januari 14, 2008

Hörlurar sökes...

Till alla ni få som läser denna blogg...

Jag skulle vilja ha hjälp med att hitta ett par hörlurar till min MP4-spelare. Problemet är att "pluppen" (eller vad man nu ska kalla den lilla pinnen som går in i spelaren) är mindre än vanligt. Enligt de på Onoff är en vanlig "plupp" 3.5 mm tjock, medan min är 2.5 mm. Skulle ni kunna kolla runt för att se om ni kan hitta ett par som passar? Det finns inga i Falun. Tänkte ta en bild och visa storleksskillanden mellan en vanlig och min "plupp", men batterierna i min digitalkamera är slut och har inga extra hemma.

Jag behöver nya då de jag fick med spelaren sitter dåligt i öronen och sladden håller på att gå av.

Har nu använt mitt presentkort på Stadium som jag fick i julklapp. Det var halva reapriset och då passade jag på att köpa ett par svarta jeans och ett svartvitt linne. Och jag har fortfarande 12 kr kvar på kortet.

Nu ska jag vila fötterna efter en hel eftermiddag på stan och sen ska jag fortsätta att städa och flyttpacka.

Inga kommentarer: