torsdag, augusti 30, 2007

Aj Aj Aj.....

Jag har jävligt ont i min högra axel. När jag städade en sluss mellan garaget och ett trapphus så smällde en snubbe upp dörren i ganska snabb fart så att jag inte hann reagera (och jag stod bakom dörren om moppade) och fick den tunga ståldörren rakt på min högra axel. Smärtan vill inte avta och det är inte kul. Ringde chefen och berättade vad som hänt och bad om att få någon till hjälp i morgon. Jag kan inte moppa och jag vill inte skada mig ännu mera. Hoppas att hon kan fixa fram någon.

Jag är helt slut i kroppen. Jag sover dåligt (tack Legolas), äter dåligt (tack tjuvaktiga soc) och jag fryser konstant (tack dumma vädret). Jag vet inte vad jag ska göra om Nina på soc vägrar ge mig mat-pengar. Jag är totalt pank och har inte mycket mat hemma som kan värmas upp i micro på jobbet. Fattar inte hur hon tänkt att jag som inte knappt klarar av att leva på normen ska kunna göra det med 700 spänn mindre.

Augusti är inte slut ännu och jag vill leta fram vinterkläder som mössa och vantar för att det är riktigt kallt på mornarna. En morgon var det som om händerna frysit fast vid cykelstyret. De var helt lila och stela.

Nu ska jag fortsätta att ta det lungt och hoppas på att axeln blir bra snart.

Inga kommentarer: