fredag, september 07, 2007

Energi = 0

Jag har nu varit ett par veckor på Dalarnas Försäkringsbolag och städat nu, men min kropp vägrar vänja sig vid mängden arbete. Jag är fortfarande trött varje dag när jag slutar och det är jobbigt att stiga upp på mornarna. Har slutat äta frukost pga att jag helt enkelt inte får ner något. Det gör inte så mycket. Jag får gratis fika där vid mellan 8.30 - 10.30. Då får jag äta smörgåsar och dricka te. Brukar ta en halvtimme till det. Sen har jag en timme lunch vid ca 12.00 och vid 14.00 är det fika igen. Då kan man få smörgåsar, frukt, bakelser osv.

Jag trivs ganska bra där. De flesta är jätte trevliga hjälper till genom att gå ut ur kontoret när man ska städa osv. På fikarasterna och ibland på lunchen kan de sätta sig vid en och prata med en eller så hälsar de på en när man möts. Visst finns det de som inte är fullt så trevliga, men bryr man sig inte så tar man inte åt sig.

Min axel är fortfarande öm, men inte lika illa som förra veckan. Om jag tar det lungt i helgen så är den nog helt läkt till på måndag. Har kunnat städa nästan helt som vanligt den här veckan.

Inga kommentarer: