fredag, augusti 10, 2007

Dränkt råtta...

Ungefär så kände jag mig när jag kom hem för ca 30 minuter sedan. Jag hade knappt satt mig på cykeln när det började att spöregna. Det har varit varmt och soligt hela veckan så jag trodde att det skulle vara det idag också och hade därför ingen kångärmad tröja med mig. Så jag blev tvungen att ta mig hem i mina jobb-kläder. Ännu roligare var det att jag inte såg ett smack pga att glasögonen var blöta och jag fick vatten i ögonen hela tiden. Kände mig verkligen säker.

Det verkar som om jag får jobba på skatteverket/kronofogden ett par dagar nästa vecka också. Hon som brukar vara där ska vara borta tom onsdag, kanske längre. Än så länge vet jag inte om det blir något annat också. Slipper Lindex och Din Sko i alla fall.

Har bytt om, men fryser fortfarande. Har satt på lite tevatten. Får se om jag blir varm av det. Nu ska jag i alla fall sätta mig under mitt täcke och titta på TV i ett par timmar.

Inga kommentarer: