torsdag, augusti 23, 2007

Goda nyheter...

Det verkar som om jag kommer att få ett heltidsvikariat på ISS. Ska då städa 8 timmar om dagen, 5 dar i veckan på Dalarnas Försäkringsbolag. Och det verkar som om min lön har höjts med ett par kr så att jag tjänar 96,67 kr/timmen före skatt istället för 91,90. Det betyder att jag kommer att tjäna ca 10000 i månaden.

Den här datorn är en skrothög. Den vägrar låta Windows xp att installeras. Får försöka spara ihop till en ny dator. Synd bara att de kostar så jäkla mycket. Även med det nya vikariatet och nya lönen så kommer jag att få spara i flera år. Jippie!

Funderar på att flytta inom Falun. Hyran för den här garderoben är alldeles för hög. Har hört att lägenheterna i Bojsen och Britsarvet ska vara ganska fina och kosta mindre. Ska kolla upp det med Kopparstaden, men då måste jag få upp pappa hit så att jag kan flytta på mina möbler. Tyvärr är inte det det lättaste då han inte vill komma upp hit pga att bensinen är för dyr. Nåja, får oroa mig för det efter att ha pratat med hyresvärden.

1 kommentar:

Lee Lymer sa...

Congratulations, that's very good news indeed.