lördag, december 15, 2007

Klantskalle!!!

Pappa och Elli kommer inte att få sin julklapp som jag hade planerat. Jag har av ren idiotisk klantighet förstört den. Tänkte ge en korstygnstavla med en brevduva och den var ganska stor. Har gjort en hel del på den. Idag upptäckte jag att jag har använt fel färg (eller snarare fel nyans) på ett område. Jag har använt den mörkrosa tråden på sådant som ska vara bara rosa och eftersom det är ett ganska stort område med många trådbyten så går det inte att tråckla upp det och köra rätt färg så nu måste jag köpa nytt tyg och ny tråd och börja om från början. Kan inte fatta att jag gjort så korkat misstag...

4 kommentarer:

Lee Lymer sa...

Have you got your Christmas Present yet? It was supposed to arrive on the 14th.

Sweetycow sa...

Nope. It hasn't come yet. Hope it will before I leave for E-tuna on Friday...

Lee Lymer sa...

I really hope so too, I shall try to find out what has happened. Will you please let me know if it does come before Friday? Thanks x

Lee Lymer sa...

Hi Teresa,
Has your parcel still not arrived? What time does your post usually come? XX