torsdag, december 13, 2007

Elak liten blondin...

Jag är mobbad av en liten blåögd blondin vid namn Legolas... Han låter mig inte städa ifred. Han springer hela tiden där jag är och gräver i mina sop-påsar, välter mina högar och jagar min sopkvast. Har någon några tips på vad jag ska göra för att få honom att sluta? Förutom att stänga in/ut honom.

Har nu städat hallen helt och hållet, Köksdelen är nästan rent och håller nu på att städa resten av stora rummet. Äntligen börjar det synas att jag städar, man ser tex vilken färg jag har på golvet...

Man vet att man har otroligt stökigt när man hittar saker som man glömt att man har. Har bla hittat ett helt tvättmedelspaket, ska fråga om Elli vill ha det för mitt stora öppnade kommer räcka gott och väl resten av tiden jag bor här uppe. Jag har även hittat masor av nudelpaket.

Nu ska jag fortsätta att städa och bråka med Lego.

3 kommentarer:

Susanna sa...

Ehh, hur stökigt har du det egentligen?

Sweetycow sa...

För mig stökigt, jämfört med andra extremt stökigt.

Dock inte längre. Nu är det nästan helt städat...

Lee Lymer sa...

You obviously take after me then! :-)