lördag, november 03, 2007

Årets Lussekatt...

Jag vill anmäla Legolas till Årets Lussekatt 2007. Det är en årlig tävling för husdjur som hålls av Dalarnas Tidningar. Tyvärr så kan jag inte komma på vad jag ska skriva i anmälan... Behöver hjälp.

Vi behöver ett vanligt färgkort, helst porträtt, och en liten presentation om namn, ras, ålder, speciella egenskaper och intressen som gör att du är en given finalist.

Skicka bilden till Dalarnas Tidningar, Box 265, 791 26 Falun. Märk kuvertet ”Årets Lussekatt 2007”. Bifoga ett frankerat kuvert om du vill ha bilden tillbaka. Du kan även maila digitalbilder i jpeg-format till: lussekatt@daltid.se

Samtliga bilder vill vi ha senast fredag den 23 nov.

I månadsskiftet nov-dec presenterar vi alla finalister som tidningens läsare har att rösta på.

Tvivlar på att det funkar att skriva att han är supersöt och smått korkad...

Jag har en bra bild på honom redan som skulle passa, men försöker att ta en bättre bild där man ser hans ögonfärg. På min bild är ögonen väldigt mörka.

2 kommentarer:

Susanna sa...

Beskriv hur han är, vad han gillar at göra och vad som gör honom speciell.

Lee Lymer sa...

Sorry, I wouldn't be any help to you regarding this. I couldn't even write this reply in Swedish.