torsdag, november 08, 2007

Dålig dag...

Jag har haft en riktigt dålig dag idag.

Jag började dagen med att vakna, sätta mig upp och sen rusa i full fart till toaletten och spy. Det kändes som allt jag ätit under veckan kom upp. Men jag vet inte varför. För jag känner mig inte speciellt sjuk. Lite snuvig och förkyld bara.

Senare springer Legolas in rakt framför fötterna på mig när jag går. Det resulterar i att jag snubblar och smäller i dörrkarmen med armbågen och det gör ont.

Framåt sen eftermidag försvinner mitt Internet och när jag försöker logga in på messenger får jag veta att jag har ogiltig IP-adress. När jag ringer Adamo så vet de inte varför.

Strax efter 21.00 bestämmer jag mig för att dra till Hemköp för att handla. Jag hinner över vägen och i första nerförsbacken så halkar jag och tappar jag fotfästet och smäller i baken. Jag fortsätter trots att byxorna är fuktiga och vänster ben är smått stelt. Resten av vägen går bra och lika så vägen tillbaka tills jag kommer till backen igen. Där halkar jag igen och smäller i ena handleden och den viker sig fel. Den har nu svullnat upp lite så jag misstänker att den är stukad.

Jag kommer hem och tänker titta på TV. Tyvärr så har Kopparstaden bestämt att de ska spara pengar och har därför fixat digital-TV från Tele2 och deras boxar är skräp. Lisas box började krångla för ca halvår sedan och har gett upp helt nu. Min box har funkat bra till igår då den började krångla smått, men idag gav den upp. jag kan inte byta kanal eller stänga av den osv. Den är fast på ettan och det är en kanal jag aldrig tittar på. Får ringa tele2 imorgon.

Lite bra har det dock hänt... Mitt Internet kom tillbaka för ca en timme sen...

Inga kommentarer: