måndag, november 12, 2007

Önskelistor...

Som lovat så kommer här min önskelista. Legolas ville att jag skulle skriva hans önskelista också så den är också med.


Tessas Önskelista:

  • Playstation Portable (PSP) med något spel

  • Nintendo DS med något spel

  • Spelet Tony Hawk's Proving Ground till PS2 (pal)

  • Wok-panna

  • Red Dwarf 5 och vidare på DVD

  • The Simpsons Game till PS2 (pal)

  • Star Trek Deep Space 9 på DVD (alla 7 säsongerna)

  • Weed på DVD Japansk tal (fortsättningen på Silverfang)

  • Biljetter till HIM-konserten på Nalen i Stockholm 13 eller 14 feb 2008

  • Extern DVD-rom som fungerar på en Toshiba Satellite Pro 4200

  • Mp3 eller mp4-spelare 1GB eller större

  • Sin City serie-böckerna på engelska nr 3 och framåt (har redan 1 och 2)

  • Stieg Larssons Millenium bok-trilogi

  • Örhängen i äkta silver eller vitt guld

  • Harry Potter 1–5 på engelska (har 6 och 7 redan)

  • Nintendo Wii med något spel

Legolas Önskelista:

  • Klösställning (gärna stor, men liten funkar också)

  • Leksaker som man kan jaga.

  • Mjuk kattbädd

  • Godis, godis, godis

Som jag nämde tidigare så är det inget behov att köpa något på listan. Jag är inte så ha-galen att jag blir sur eller ledsen om jag inte får något från den. Om jag skrev exakt allt jag önskade mig så skulle listan bli väldigt lång, så man kan köpa annat som jag kan gilla också. Sakerna kan även vara begagnade om de är i bra skick så att de funkar utan problem.

Fick en trevlig överraskning av ISS idag. Just när jag började få panik för hur jag ska klara månaden så kommer det ett brev som säger att jag får nästan 5000 kr i ersättning för att jag jobbade hela sommaren. Det var väldigt trevligt att få veta. Behöver inte gå till soc den här månaden. Måste dock dra till FK och fixa bostadsbidrag. Den lappen måste in nu i november. Ska betala hyran och köpa mat och kolla lite på billiga julklappar. Vissa kommer att få försenade julklappar. De tog längre tid än planerat.

2 kommentarer:

Susanna sa...

wow, snacka om dyra grejor

Sweetycow sa...

Hört talas om begagnat? Du kan få tag på en pocketbok ganska billigt som ny och ännu billigare begagnad...