tisdag, november 06, 2007

En mus...

Jag vet inte vad jag gjorde, men helt plötsligt idag funkade musen jag satte den i dockingstationen. Behöver inte styra med pluppen längre.

Håller på att leta efter en extern DVD-rom till datorn. Då kan jag spela vissa spel på den här och se på DVD-filmer. Det skulle inte vara helt fel. Synd bara att jag är pank. Har råkat använda lite för mycket pengar på strunt och lånat ut pengar till fel personer. Hittade annars en DVD-rom på tradera som skulle kunna passa perfekt.

Har börjat skriva på min önskelista för jul. Innan jag får dumma kommentarer om det så ska jag klargöra en sak till en viss person som har en tendens att klaga på det. Önskelista är sådant som man önskar sig. Det är inget krav att man måste köpa något på den till mig. Jag har fått massor av paket som jag har gillat och använder mycket som jag inte haft en tanke på att önska mig tex: Riskokaren som jag fick förra året. Visst skulle jag bli väldigt glad om jag fick något från listan, men jag skulle inte bli sur eller ledsen om jag inte fick det. Och allt på den är inte dyrt.

Listan kommer att publiceras här på bloggen någon gång nästa vecka.

Tack för tidningen mamma. Den kom igår. Stod massor av intressanta saker i den.

1 kommentar:

Lee Lymer sa...

A Christmas wish list is very important to other people and you are doing the right thing in writing one early. Everyone doesn't like to leave buying the presents to the last minute and take no notice of anyone who might tell you otherwise. x