torsdag, november 29, 2007

Bye Bye Falun...

I morgon säger jag upp min lägenhet och flyttar då den 1 mars till E-tuna. Om jag inte får någon ny lägenhet där så blir det flytt hem till Elli och pappa, men det gör inget. Söker jobb hela tiden och ska ringa E-tuna kommun och söka jobb där imorgon. Ska även till ams och be dem fixa en åtgärd åt mig i Eskilstuna.

Har redan pratat med Soc och de hjälper mig första månaden efter flytten och syrran har pratat med Soc i Eskilstuna. Så ekonomin är typ fixad...

Här är det snö, snö och åter snö. Har snöat hela dagen och gör det fortfarande. Det var inte kul att pulsa ner till centrum genom all snö och sen tillbaka. Plogningen verkar köras på de stora vägarna för tillfället och mindre vägar + gång/cykelvägar blir då lidande. Tog detta foto för fem minuter sedan: (Tyvärr vägrar blogger fixa över mina bilder så jag kan inte visa dem just nu)

2 kommentarer:

Susanna sa...

Perfa, då har man gratis barnvakt om 3 månader =D

Lee Lymer sa...

I think you are doing the right thing. It's best to be close to your family. God Luck with the job-hunting. XXX