onsdag, november 21, 2007

Bättre i skallen...

Idaghar jag mått mycket bättre. Huvudvärken var nästan helt borta och jag spydde inte. Okej... Så kul var det inte att vakna vid 8.00 på morgonen. Det berodde nog på att jag gick ovanligt tidigt och la mig igår kväll.

Eftersom jag känner mig bättre ska jag färga håret i morgon. Valde färgen chokladbrun då den var väldigt mörk, men inte svart och passar mina relativt ljusbruna ögon. Kände att jag passar bäst i mörkt hår efter de misslyckade blonda slingorna som gjorde hela överhåret blont.

Nä... Nu ska jag sätta mig och äta och se på TV. Godnatt!

3 kommentarer:

Susanna sa...

8:00 är ju rena sovmorgonen.

Sweetycow sa...

Jag är arbetslös och brukar inte vakna föränn någon gång efter 10.00.

Susanna sa...

10 är rena lyxen. Och så säger folk att det är synd om arbetslösa.