lördag, februari 24, 2007

Oscargalan...

Jag har sett Oscargalan varje år så länge jag kan minnas och planerade att fortsätta göra det. Tyvärr går idioterna på våra svenska kanaler och gör bort sig. De ser till att den nya kanalen kanal 9 får galan. Mailade till Tele2Vision som jag har mitt digital-TV från och fick veta att de håller på att förhandla om att få in kanalen i sitt utbud, men att vi kommer inte att få se den från premiären. Det betyder att jag får inte se galan i år pga att svt 2 kommer bara att visa ett kort sammanfattning från galan på tisdag. Oscarsgalan är ett program som borde visas på SVT eller TV4 för att alla får in dem kanalerna. Det är inte rättvist att jag ska behöva missa den pga att alla skruvar inte sitter fast i huvudet på cheferna på dessa kanaler.

Inga kommentarer: