fredag, februari 23, 2007

Tävlingar...

Det bästa med att gå med i massa tävlingar på Internet är att man lätt glömmer bort vilka man varit med i och blir då överraskad när man vinner. Jag fick hem DVD:n Fearless med Jet Li idag och jag hade helt glömt bort att jag var med i tävlingen på mtv.se. Så därför blev jag glatt överraskad och har något att titta på någon tråkig dag.

Det är snart mars, men vädret verkar inte ha några som helst planer på att börja övergå till vår. Fortfarande är det svinkallt ute. Jag är så jäkla trött på det. Vintern borde bannlysas från jorden. Eller bara dem som vill råka ut för det borde få det. Vi som hatar vintern borde inte bli lidande för våra föräldrars dåliga val att föda oss i fel land. Hade jag fått frågan om jag ville födas i Sverige så hade svaret blivit ett stort NEJ.

Nu tänker jag sätta mig under mitt varma täcke och sura ett bra tag.

1 kommentar:

Lee Lymer sa...

You can't chose where you are born, but you can move elswhere when you are an adult. you don't always have to move so far either.

The weather here today was +13 degrees and as yet, we haven't had any snow.

France and Spain are even better.