söndag, februari 18, 2007

Förbannat...

Hade tvättstugan idag mellan 13.00 och 16.00 och tvättade då allt skitigt. Lisa kom över vid 15.30 och bad mig följa med till Lidl då hon inte ser speciellt bra pga ögoninflamation. Kommer sedan hem och slänger min jacka på golvet pga brådska in på toa och sen till tvättstugan och hämta kläderna. Kommer in igen just då sitter katten och pissar på jackan (fast kattlådan är ren). Tydligen har alla betstämt sig för att tvätta sina kläder de närmaste veckorna då jag inte kan få tag på en ny tvätt-tid på över en vecka. Det betyder att antingen låser jag in mig i min lägenhet hela den tiden eller så blir det en kall tid då jag bara äger en vinterjacka.

Jag var på arbetsintervju i Fredags på ISS. Det var om vikariat och ett helgjobb. Jag var så nervös så det är inte klokt. Vissa frågorna hon ställde var jag inte beredd på och hoppas verkligen att jag svarade något vettigt. Hon skulle höra av sig oavsett vad svaret blir. Sådana företag gillar jag. Det är inte roligt att skicka sina papper till företag och sen hör man inget från dem.

Har skickat iväg ett par av mina kuvert till städföretag i E-tuna, bla ISS och Sodexho (stavning?). Ska även kolla upp städföretag runt omkring i E-tunas pendligsområde. AMS tipsade om det. Dit hör bla Södertälje, Strägnäs, Västerås och Arboga. Enligt AMS så hjälper de i början med pendlingen. Söker givetvist fortfarande i Falun och Borlänge.


Nu ska jag återvända till mitt PS2 och fortsätta. Behövde en liten paus till att vila tummen.

Inga kommentarer: