onsdag, februari 21, 2007

ZzZzZzZz...

Jag är så trött och uttråkad just nu + att jag är hungrig. Det finns inget på TV, behöver en paus från spelet, har läst mina böcker och sett mina filmer, har löst nästan alla korsorden på korsord.se,
har enorm idetorka till mina fanfictions och det är svinkallt både ute och inne.

Har fortfarande inte fått svar från någon av de ställen dit jag skickade mina jobbpapper. Varför vill ingen anställa mig? Jag har ju en bra utbildning i att städa.

Funderar på att klippa mig igen. Gillade frisyren jag fick när jag klippte mig på Hårtuffsen. Fast väntar nog tills familjen Olsen får för sig att döpa Vidar (när det nu blir) Ska passa på att färja det igen då också. Har börjat få utväxt igen. Än så länge är den så liten och så pass mörk att man inte märker det.

Syrran har inte förulämpat mig (om man ska tro henne). Christian glömde att tala om för henne att jag hade ringt.

Nu är det snart dags för Mash på TV4+. Den serien är riktigt bra för att vara så gammal. Den går även på mornarna och det är därför jag inte sover till 12.00 om dagarna. Siger upp till halv 8 på morgonen så att jag kan titta på TV. Bye för denna gång.

Inga kommentarer: