tisdag, februari 13, 2007

Jobb...

Håller på att söka jobb nu för fullt. Har skrivit om mina ansöknings handlingar och ska skicka dem till flera städföretag i E-tuna. Väntar bara på det sista pappret (intyget på att jag gått utbildningen) och den kommer på Torsdag. På Fredag ska jag träffa personalchefen för ISS Falun om vikariat eller liknande här i Falun.

Jag hatar vintern!!! Det kan inte sägas för ofta. Druttade på baken idag när jag var på väg in på Folkuniversitetet och det gör svinont. Tvivlar dock på att svanskotan är bruten för då skulle det nog göra ännu ondare. Vi har haft vinter länge nog nu. Dags för lite vår och sommar och massa plus-grader.

I morgon bitti ska jag sova ut ordentligt. Fick ledigt hela dagen då de andra ska göra provet och jag slipper. På torsdag är det AMS och sen blir vi bjudna på lunch på banken (det finns en resturang som heter det och har inget med banker att göra). Sen är det mötet med ISS på fredag. Annars är det inget mer jag ska göra den här veckan (förutom att skicka iväg mina jobb-ansökningar).

Inga kommentarer: