fredag, december 30, 2005

Äntligen...

Imorgon åker jag och Murre äntligen hem. Trodde inte jag skulle sakna min lilla lägenhet så mycket som jag gör nu. Eller är det bara sängen jag saknar? Murre saknar sina egna saker och att få komma ut igen. Han känner sig instängd.

Katterna har börjat lugna ner sig nu. Pärlan är jätte kelig och busig. Hon gillar att sova på mina ben. Det ska bli intressant att se om jag kan få tillbaka Murres leksak som hon envisas att sno från buren. Murre vet ju vad buren används till så han går inte ens nära den om han kan undvika det, men båda Sannas katter gillar att gå in i den. Hittade Athena sovandes i den en gång.

Vad jobbigt det är att ha en massa saker som ska packas till imorgon och väskan är ute på vift. Hoppas att jag får med allt. Har massa mat och annat som ska med till Falun. Elli sa att jag kunde lämna lite här så tar pappa med det när han kommer. Förhoppningsvist kommer han i Januari runt min födelsedag.

Ikväll kommer Sanna med familj tillbaka. Får se då om hon vill berätta hur resan varit. Hon har ju bara skickat små meddelanden via Lunarstorm.

Inga kommentarer: