torsdag, januari 12, 2006

Jag HATAR vintern!!!

Vintern är farlig. Det är min handled ett bevis på. Sitter just nu med gipsad hand. Var på väg hem från affären när jag halkade på en isfläck. Landade på vänster hand och höft. Igår sprang jag fram och tillbaka mellan vårdcentralen och sjukhuset. Röntgen av båtbenet visade osäkert fynd så de kan inte vara säkra på om den är bruten. Därför ska jag gå gipsad i 10 dagar och sedan ska jag röntgas igen. Om det visar sig att det benet är brutet så kommer jag att ha gips i minst 12 veckor. Det blir nog ingen rolig födesedag för mig nästa vecka. Om pappa kommer, eller om jag får några födelsedagspresenter så blir den suverän.

Nu ska jag äta lunch och sedan ska jag ha skapande.

2 kommentarer:

Susanna sa...

Klantarsle =)

Det är därför man har broddar, då går man tryggt på snorhat underlag.

Lee Lymer sa...

So sorry about your accident. hope it turns out not to be broken.

Don't worry, you will get a present but it might be a little late, because I am totally skint and don't get paid until the day before your birthday. However, i think you might think it is going to be worth it.