måndag, december 19, 2005

Gäääääsp!!!

Nu har jag äntligen köpt alla julklapparna och är praktiskt taget pank. Då släpper syrran bomben. Jag måste handla min egen mat när jag bor hos dem. Tusan. Nåja fick 67 kr när jag sålde min TV4 vinst på nätet. Två biljetter till en film som så klart inte visades i Falun.

Öppnade julklappen från mamma. DVD med hela första säsongen av Red Dwarf. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Det var äkta brittisk humor i Sci-fi miljö. Ska försöka hitta resten av säsongerna så att jag kan få njuta lite till. Det var en superbra julklapp mamma!

Just nu sitter jag och "chattar" med någon skum kille via messenger. Alla skruvar verkar inte sitta där de ska. Men han verkar harmlös än så länge. Skriver senare mer om det.

Sitter nu på biblos och tiden rinner iväg. Ska dra och skicka iväg biljetterna och packa inför resan.

Det var allt för denna gång.

2 kommentarer:

Susanna sa...

Du kan ju inte räkna med att vi ska fylla frys och kyl till dig. Det som finns i skafferiet osv kan du ju äta, men vill du verkligen äta sparrissoppa, fruktmusli, välling osv.
Kanske skulle lite havremjölk och laktosfri ypughurt smaka. =)

Lee Lymer sa...

I'm soooo pleased that you like your present. I was worried that as a "Treckie" you might not like Red Dwarf, but I thought it could be worth a try.

However, you are a "naughty girl" for opening your present before Christmas;-).

Thanks for calling me mamma, that has made my Christmas. I hope you will be here soon.