torsdag, december 08, 2005

Fler som han???

Ibland kan man ha turen (eller oturen) att träffa "intressanta" personer. Jag träffade en sådan på jobbet idag. Jag skulle städa på hans kontor. Efter att jag bytt soppåse och börjat torka av skrivbordet, började han plocka undan för att göra det lättare för mig att komma åt. Det tog inte låg tid efter det föränn han städade hela kontoret själv och jag slapp. Varför är det så få sådana människor på Dellner?

Van 2 biobiljetter och ett par solbrillor i en tävling på tv4.se. Biljetterna har jag ingen nytta av då filmen inte visas i Falun eller Eskilstuna och solglasögonen har för långa bågar så de sticker ut vid bakhuvudet. Tänkte visa en bild på dem, men glömde bort att de svarta datorerna inte har diskettenhet och vid en sådan dator sitter jag just nu.

Har gett Sanna tips på vad hon kan ge mig i julklapp. Skulle bli väldigt glad om hon gav mig dem båda. Hoppas hon blir glad över det hon får av mig.

Murre gillar inte burträningen. Han har börjat med en ny taktik. Istället för att ge mig mördande blickar genom lyckan så vänder han baken mot mig.

Nu funderar jag på att dra hem och äta.

Inga kommentarer: