torsdag, november 24, 2005

Wohooooo!!!!

Fick svar från min lärare på NTI-skolan idag. Stabilt godkänt blev betyget. Han skrev att provet var det bästa jag skrivit på hela kursen och han tyckte att jag gjort ett intressant jobb med artikeln även om det kunde blivit bättre. Visst kunde det ha blivit bättre, men jag var ju bara ute efter ett G och det har jag fått nu.

Åker till Eskilstuna den 21/12 (ska tvinga pappa att skjutsa upp mig så att jag hinner till tandläkaren den 2/1) tillsammans med en troligen odrogad katt. De ville inte ge lugnande utan att undersöka honom först och det skulle bli för dyrt. Ska prata med Elli om hon kan kontakta den vetrinär som gav honom sprutan när han skulle upp om denne kan tänkas ge ut ett recept. Har låst in honom i buren ett par gånger i ca fem minuter gången. Han ser mest förolämpad ut ännu. Får se hur han reagerar när jag förlänger tiden.

Otroligt vad tiden flyger iväg och pengarna följer med i samma takt. Har ett par julklappar, men har en stor familj. Stor familj går inte ihop med tom plånbok. Vet redan vad Pauline och Elli ska få för dem har jag redan fixat. Troligen också vad styvbröderna och pappa ska få. Resten kvar.

Nu när kursen är slut kanske jag hinner fortsätta lite på min hemsida så syrran får ta sig en titt på den och fixa upp den. Den här bloggen kommer att kunna läsas därifrån då.

2 kommentarer:

Susanna sa...

GRATTIS!!!

Lee Lymer sa...

Well Done!

Would like to read something that you have written some time.