måndag, september 10, 2007

Fasen...

Jag är sjuk...

Jag har rejäl huvudvärk, feber och har spytt upp allt jag försökt att äta. Det är jobbigt. Speciellt pga att jag igen fick dra från jobbet. Jag kände mig extra trött imorse och hade huvudvärk, men det blev mycket värre när jag kommit till jobbet (cyklingen i regnet på morgonen hjälpte säkert till). Jag höll på att rengöra en av toaletterna när jag plötsligt var tvungen att spy. Jag ringde ISS när jag började känna mig riktigt yr och dåsig. Och de sa att jag behövde städa alla trinette-skåpen (typ kokskåp), toaletterna och köket och sen kunde jag dra hem. Om jag inte mår bättre i morgon så skulle jag sms:a Uffe eller Johanna.

Tack till Elli som lovat att sätta in lite pengar till mig så att jag kan handla mat som jag kan äta medan jag mår så här som tex soppa och juice. Legolas ska också få mer mat.

Nu tänker jag gå och gömma mig under mitt täcke.

Inga kommentarer: