torsdag, september 20, 2007

Jävla satkärring...

Det är en dam på Dalarnas Försäkringsbolag som har klagat på min städning så nu får jag inte vara kvar där. Arbetar min sista dag på tisdag. Chefen ringde nyss och berättade. Och pga att hon inte har något annat att erbjuda mig förutom att hoppa in ibland när någon är sjuk osv så är det soc-bidrag som gäller igen. Det är så orättvist.

Det värsta är att chefen sa att hon som klagat har tyckt så här i flera veckor. Om det stämmer, varför sa inte människan något till mig? Hur ska jag veta om jag gör fel om någon inte talar om det? Jag själv har inte sett något fel på min städning så varför skulle jag göra annorlunda?

Det var så jobbigt att sitta där i telefonen och lyssna på Anette när hon berättade och försöka att inte visa hur sårande det var. Allt bara brast när jag la på luren. Känner mig så kränkt.

4 kommentarer:

Susanna sa...

Det är väl inte första gången nån klagat på din städning.

ådala sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ådala sa...

Tessa var inte ledsen, du gjorde rätt och dom har behandlat dig fel ( kände en aning skadeglädje i Sannas kommentar) Kram

Lee Lymer sa...

So sorry to hear; Better luck next time.