torsdag, september 13, 2007

Jag har äntligen fått äta...

Idag har jag äntligen fått äta något utan att spy upp det. Åt lite nudelsoppa med kycklingbuljong och drack apelsinjuice i morse vid strax efter 10.00. Hade jag inte fått det så hade jag gått till Vårdcentralen för jag skulle inte ha klarat mycket längre utan mat. Jag mår dock fortfarande illa, men inte så kraftigt att jag måste spy. Pga det och det faktum att min energi är för tillfället obefintlig gör att jag går inte till jobbet i morgon, men jag sms:ade att jag skulle vara på jobbet måndag morgon.

Min lön kommer i morgon. Det är bra för då kan jag fylla frysen och kylen med mat och beta räkningarna och skulder + att jag kan köpa ett busskort. Det börjar bli för kallt att cykla och det tar ganska lång tid att gå, ca 30-40 minuter. Det har jag ingen lust till så tidigt på morgonen

Nu ska jag gå ut lite och gå och få lite frisk luft. Den känns ganska instängd här och måste erkänna att det inte luktar så gott efter allt spyende heller.

1 kommentar:

Susanna sa...

Jag lovar, ingen vill veta om lukten :)