fredag, januari 05, 2007

Önskelista...

Min 25 års-dag närmar sig och tänkte därför skriva upp min önske lista här. Först hade jag tänkt skriva tre stycken då jag fick klagomål på min lista inför jul. En för de saker jag vill ha, en för sådant jag önskar mig och så en för under 100-lappen. Det blir bra den med sådant jag önskar mig. På den med sådant jag vill ha är det tex: Gamecube, Nintendo DS, Bärbar dator, Bärbar DVD osv. Helt enkelt sådant som de flesta önskar sig, men som jag aldrig kommer att ha råd att införskaffa. På den under 100-lappen är det tex godis, biobiljetter, böcker osv.

Men här är min önskelista:
  • Red Dwarf series 4 osv på DVD
  • Boken "1001 Filmer du måste se innan du dör" av Steven Jay Schneider
  • Filmerna: Landspeed: CKY, CKY2K, CKY 3 och CKY 4: Latest & Greatest
  • Biobiljetter
  • Pengar
Jag blir även glad för annat. Ni kanske kommer på något som jag inte tänkte på.

Idag tvättade jag Legolas med loppmedlet. Han var inte glad över det. Det blev inte så mycket rivande och bitande som jag trodde det skulle bli, men en massa tjutande och gnällande. Sen efteråt så gav han mig en massa mordiska blickar om jag kom för nära. Nu är han dock som vanlig igen och tur det för enligt flaskan så ska jag tvätta honom ett par gånger med sju dagars intervaller.

Det var allt för idag. Nu ska jag se på film...

Inga kommentarer: