fredag, januari 26, 2007

Datorn har kraschat...

Min dator gav upp igår och låter mig inte komma in på windows så nu har jag ingen dator igen. Hoppas dock på att få tag på en Windows XP skiva så att jag kan formatera om hårddisken. Hoppas att Jens låter mig få köpa, låna eller få han skiva. Detta betyder att tills datorn är fixad så blir jag tvungen att använda bibliotekets datorer eller de på folkuniversiteten. Och då hinner man ju inte ofta mer än att kolla sin mail och lite till.

Har överlevt två veckors praktik på ISS och har nu kanske jobb efter utbildningen. Han som är städledare sa att jag kunde ringa honom efer att jag gjort klar utbildningen så skulle de se om de kunde hitta något åt mig. Är inte speciellt förtjust i tanken på att jobba där, men det är en start jag kan ju jobba där medan jag letar jobb på andra ställen. Jag vill ju flytta till Stckholm eller E-tuna snart, men måste klara av lite ekonomiska skare först innan jag kan få en lägenhet.

Nepp det var allt för denna gång. Får se när jag kan skriva igen.

Inga kommentarer: