söndag, januari 21, 2007

Svar på Sannas ...utmaning...

Okidoki... Det här var svårt...


3 saker jag skäms för:

  • Att jag inte lyckades hålla mitt nyårslöfte om att fixa jobb innan jag fyllde 25 år.
  • Att jag fortfarande inte klarar av att hålla en budget.
  • Att min katt Legolas inte lyssnar på mig.

3 saker jag är stolt över:

  • Min självständighet. Jag är singel och bor i ett annat landskap än familjen.
  • Jag har blivit lite mer hälsosam. Jag går mycket och har börjat äta mer grönsaker och frukt (tyvärr blir det fortfarande mycket läsk).
  • Jag har minskat ner på TV-tittandet och läser mer böcker.

3 saker jag vill göra nästa år (2007):

  • Klara SRY-provet och få ett jobb.
  • Att ta körkort och skaffa bil.
  • Ut och resa. Helst till USA, men även Europa.

3 händelser detta år (2006) som jag aldrig kommer glömma:

  • Murre blev avlivad pga sjukdom och samma kväll föder Ellis katt Manga: Legolas, hans två bröder och hans syster.
  • Jag kom äntligen in på SRY-utbildningen (mitt 3:de försök).
  • Fick Internet hem och pappa och Elli kom till slut upp till Falun med nya datorn (tog bara ett par år)

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

  • Internet
  • Mobiltelefon
  • TV

3 personer jag beundrar:

  • Pappa som ensamstående uppfostrade två döttrar.
  • Mummi och Ukki som trots att de dött alltid kommer att vara speciella för mig.
  • Elli som varit en mor för mig under min uppväxt.

3 personer jag utmanar att göra en liknande lista:

  • Kan inte komma på några för tillfället. Sanna har ju redan gjort den..

Inga kommentarer: