onsdag, januari 31, 2007

Datorn är äntligen fixad...

Nu har jag formaterat om hårddisken och installerat om Windows XP på den. Så nu funkar den igen. Ska dock vara mer noggrann med vad jag gör på datorn och införskaffa ett bra virusskydd. Jag gjorde en miss igår när jag prövade första gången och det gjorde att jag kunde rädda ett par bilder från att försvinna. Foton kan man ju aldrig ta igen.

Nästa vecka är det prov på SRY-utbildningen. Torsdagen den 8:de för att vara exakt. Det ska bli spännande att se om allt man lärt sig stannar kvar där uppe. Och om jag klarar provet så finns det ju en chans att jag får jobb på ISS och det vore inte helt fel.

Jag tror att batteriet i min nya mobil håller på att ta slut. Får ladda den väldigt ofta. Har kollat runt lite och det verkar inte vara så jätte dyrt att införskaffa ett nytt.

Det var allt för denna gång.

1 kommentar:

Lee Lymer sa...

I'll see if I can get you one, they aren't too expensive here, but I can't get it until after the 18th.

Can you take a very close up photo of the battery so that I can download it to my phone and have a look so that I'll get the right one, thanks