lördag, oktober 25, 2008

Barnvakt...

Sitter hemma hos Sanna och är barnvakt igen. Sanna ringde igår kväll och sa att de hade missat med tiderna igen så nu skulle Christian vara på sin praktik och syrran skulle göra högskoleprovet samtidigt. Får se när jag kommer hem idag. Syrran och Christian kommer hem vid ca 17.00, men pappa och Elli ska till någon kompis som bor långt borta när Elli är klar med sin runda. Och vem vet när de kommer hem därifrån? Barnen är ganska lugna, men då jag inte hann äta någon frukost imorse hemma och Sanna hade bara frukost så att det räckte till barnen så är jag väldigt hungrig. Hoppas att det finns tillräckligt med lunch så att jag får äta något. Vill därför inte vara här hela dagen och speciellt inte om jag måste gå hungrig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du hade ju kunnat ta kräm eller liknade till fruskost om mjölken inte räckte till gröt