måndag, juli 16, 2007

Shopping...

Idag har jag handlat. Har självklart köpt mat, toapapper osv. Det var ganska det viktigaste då maten var slut, men har även köpt mina skor som syns på bilden brevid. Det är de jag berättade om i mitt förra inlägg. De är av märket Reebok (fast jag var säker på att det var ett par salomon(stavning?)skor) och är jättesköna och snygga. Först tänkte jag slänga de gamla skorna redan på stan och ta på mig de nya så fort jag köpt dem, men kom på att det kan vara bra att ha ett par skor som man inte är rädd om och som kan bli skitiga osv.

Jag måste skaffa en ny cykel. Min krånglar hela tiden nu. För en tid sen lagade jag en punka i framdäcket som hade smällt. Nu töms framdäcket sakta men säkert och har gjort det en tid, men jag har inte kunnat se varför så jag blev tvungen att ta den till cykel och fjäll igen. 150 kr blir jag troligen tvungen att betala.

Äntligen jobb igen. Idag ringde Johanna på ISS och bad mig ta apoteket lasarettet den här veckan och hon skulle ringa imorgon igen om det blev ännu mer. Yees!!! Kommer att få lite lön nästa månad också.

Internet krånglar fortfarande...

Inga kommentarer: