lördag, juli 21, 2007

Harry Potter 7...

Idag skaffade jag mig den sjunde och sista HP-boken: Harry Potter and the Deathly Hallows. Hoppas serien får ett bra slut. Jag har gillat de andra böckerna (vissa mer än de andra, men ändå) så varför skulle inte den här vara bra? Blev lite förvånad över att den är så kort. Den är ca 600 sidor. Jag trodde att den skulle vara längre eftersom den är den sista boken i serien.

På tal om Harry Potter. Har försökt få tag på den femte filmen att se, men då man är fattig så går det inte speciellt bra. Får helt enkelt vänta tills jag någon gång har råd. Har dock hört att den ska vara riktigt dålig. Inte alls i samma klass som de tidigare. Nåja...

På måndag kan jag äntligen byta till min nya Samsung mobil. Det ska bli kul. Dumt att jag måste vänta så länge på att mitt nummer flyttas från Comviq till Telia.

Nä nu ska jag ta och förflytta mig till soffan och börja läsa ett tag innan det är dags att sova. Bye bye...

Inga kommentarer: