fredag, september 15, 2006

Jag är sjuk...

Igår morse när jag vaknade kändes det som någon stod och slog mig i huvudet med en slägga. Det blev värre när jag satte mig upp för jag hann knappt få huvudet ur kudden innan jag blev tvungen att rusa in på toaletten och spy. Så höll det på hela gårdagen. Sent igår natt kände jag mig inte så jätte yr och kunde sätta mig upp och stå lite. Passade på då att koka lite nudelsoppa med buljongtärning och det har jag fått behålla. Idag mår jag lite bättre. Är inte konstant spyfärdig (har dock känt av kväljningar) och huvudet gör mindre ont. Har dock extremt ont i halsen och är snuvig. Fick låna pengar av Jens så att jag kunde handla huvudvärkstabletter (de tog slut igår), halstabletter, apelsinjuice, mjölk och mild naturell yogurt, eftersom det är bra att dricka mycket även om man spyr.

Inga kommentarer: