tisdag, september 26, 2006

Bilder...

Har hämtat ut mina nya glasögon och som lovat har jag tagit bild på dem. Har även lyckats ta ett par bilder på Legolas som man faktist ser att det är en katt på dem. Tyvärr blir inte bilderna av bättre kvalitet föränn jag sparat ihop till en bra digitalkamera.




Det verkar som om Legolas har lärt sig lite olater under tiden som han bott hos Pappa och co. Man får t ex hålla hårt i honom när det är dags för mat då han hoppar upp och börjar äta av den annars. Idag t ex blev han sur för att jag inte gav min pizza till honom så nu har han gått och lagt sig på lådan och håller min mat som gisslan. Han låter mig inte sova på nätterna för att han går runt på mig hela tiden. Dock något som är positivt är att han till skillnad från Murre vet var toalådan står.

1 kommentar:

Lee Lymer sa...

He's a cheeky buggar! Fancy stealing your food whilst you are eating? I think you need to show him that YOU are top cat and not him.