fredag, augusti 25, 2006

Nya glasögon...

Har nu varit på synundersökning efter att soc lovat att betala för den och för ev nya glasögon. Har misstänkt en längre tid att glasögonen behöver bytas ut, men bristen på ekonomi har stoppat mig. Idag fick jag då veta att mina nuvarande glasögon är för svaga. Behöver starkare. Ska prata med min soc-handläggare på måndag om när vi kan fixa dem.

Köpte ett par nya skor idag. Behöver öka på skomängden efter att Murre pissade ner de flesta av mina skor. Har ju endas ett par för små gympadojor, ett par sandaler och ett par vinterkängor som inte tål vatten. Det blev ett par höst och vår skor. Eller snarare stövlar. De är mossgröna och med en ganska hög klack. De är otroligt snygga. Köpte även inprigneringsspray (har inte en blekaste aning hur det stavas) så att jag slipper fula fläckar.


Ber om ursäkt för att bilden är så dålig. Kameran bara bråkade med mig hela tiden som jag försökte ta en bild. Den här var den enda där man såg att det var en sko.

Ingen katt eller dator har dykt upp ännu. Jag visste väl att pappa skulle hitta på något för att inte komma upp med dem.

Det var allt för denna gång.

Inga kommentarer: