fredag, augusti 04, 2006

Dumma dator...

Jag vill ha ett jobb eller vinna ett par mille så att jag kan kasta den här skit datorn på soptippen. Den klarar inte av två konversationer på Web messenger utan att klappa ihop totalt. Visserligen så ska jag få en bättre dator snart, men det är ju bara vecka 31. Pappa kommer absolut inte att komma innan vecka 33 eftersom bensinen är så dyr och därför kommer han inte att komma upp två gånger på en månad. Förresten är pappa en mästare på ursäkter så det kommer ta lång tid innan Elli och jag kan övertala pappa att köra hit över huvud taget. Han brukar lova att köra upp mig om jag betalar lite för bensinen, men han har bara kört upp mig en gång och det var med mitt flyttlass när jag flyttade hit. Efter det har han kommit ett par gånger med lite saker som TV:n när min pajade och cykeln osv.

2 kommentarer:

Susanna sa...

Bensinen är snordyr. Man får 8 liter för en hundring. Så jag förstår att han inte har råd.

Lee Lymer sa...

It makes me so sad to read this since I don't have any money either. I am still trying to find the money so that I can buy the flights and train for you to visit. I'm sure you will feel better after a break.