torsdag, november 03, 2005

ZzZzZzZz...

Vad kroppen tar stryk av att inte få sömn. Är trött jämt och ständigt. Nåja, resulterar det här schemat i att jag får ett jobb så är det helt klart värt det. Om inte så har jag i alla fall fått mer jobberfarenhet.

Hoppas att min nya skiva har kommit. Det var ca en vecka sedan jag beställde den. Det är Korn - Greatest hits vol 1. Vet att jag inte kommer att få den i julklapp och att beställa den från CDWOW var ganska billigt, 129 kr och ingen frakt avgift.

Funderar på att avsluta mitt TV1000 abonemang. Bättre att ta det när man har pengar istället. Ska bestämma mig nästa vecka.

Just nu skriver jag en uppsats om politik. Det är den tredje uppsatsen till Samhällskunskapen. Borde ha tagit kursen på fler veckor känner jag. Nåja om två veckor är det hela över och jag för hoppningsvist har ett G i mitt betyg.

Det var allt för denna gång...

Inga kommentarer: